Thursday, February 26, 2009

jom lunch!!

Luv beach?hoho..

2day g jjln ngn my fam..

ktrg ber3 je..me, ibu n abah..

jln2 cr mkn..whut?? makan??

ouchh..bnda yg best an...sonok je dgr..

da la g jln2..mkn2 agi..iskk..

ktrg went out after zhr..

last mnte plan... knonnye nk blk jumpa wan..

tgh cuti2 ni la g lwt dia kt png.. hoho..

mmla ktrg dcde g umah dia dl tp dia xde lak..

dia kuar g town.. iskk atuk aku nih...

pas2 ktrg pun decide nk g mkn mmndgkan aku xmkn g since ptg smlm..

ptg smlm tuh kira plg2 last la aku mkn...

iskk kejam!!! haha...

act mmg xplan pun nk g mkn seafood...

tp aku ni ha yg ngade2..

asl blk je mcm2 mknan aku pow abah..

haha... ibu tumpang join je =P

ktrg pun grak la g area2 batu maung... bukan batu uban k..hoho..

jgn sesat jln lak..haha...

kdai tuh bukan la 5star or whut tp oke2 je la..

for those yg luv beach mybe best la sbb tol2 tepi pntai...

kt atas tuh slh satu yg smpt upload la..

n another one *sorry dat pic mls lak nk upload*

leh jln smpai ktgh laut sket la...lalala

oke now kt citer bab mkn lak...



can see 3 color an kt ats ni? haha

ni la air2 ktrg.. kiranye bnda ni la yg smpai dl dr bnda2 len..

haha...

pastu br la food2 ktrg...

act all dis food xde la superbb...but oke la taste dia..

for me skdr oke2 jek...

yg pntg size n quantity la..

dis place bukan la super duper yg de kt png..

but antara yg ade kt png n yg dh pnh ktrg try...

mmla aku knonnye just nk mkn ns grg..

da lpr sgt..

so kn la cr bnda2 yg heavy sket..

dgn udang lak aku alergik...haihhh

but order nye ns grg udang gk...

knon2 udang2 nnt aku sdkah je kt sspae...

tp da udang bsr2 lak snyum kt aku dlm pinggan..

pe g abis sume pntg aku lupa..

abis sume pntg aku slma ni... uwaa

tp de yg aku pntg gak la tyme tuh...

aku....'pntg nmpk!!!'...hahaha

abis sume aku blsh..

for those yg nk try n nk taw rnge price all dis things...

[ 1mee udang+2 ns grg udg+3ketam+air = rm74 only ]






No comments:

Post a Comment