Thursday, February 19, 2009

Super Duper T.E.S.T

aiyork...
rs mls nk upd8 blog..
sbbnye mlmpah ruah T.E.S.T lak dis week..
mcm nk tcabut pale otak da ni haa..
smlm test..rni test..
da cm feeling final lak ni..
yg plg bestnye.. jup g je ni aku de test..
aiseyhhh.. aku an da tlebey terror..
chap xbis studi g aku da tdo...
pastuh aku on9..
pastu upd8 menatang ni..
*omg*..pe jup g aku nk jwb ni..
ni bahana paper rsearch smlm laa..
super duper ssh dowh!!...
cm nk tcbut otak aku pk..
tkial2 nk jwb..
usha kiri usha kanan..
xckop g tuh...
usha blkg lak... aisshhhh..
tgh lmbakkn answer question tuh..
da lak aku kn mntor ngn miss..
adoyaiii ape ingt aku discuss ke?!!!
iskkk tp mmg tol pun aku discuss kiri kanan aku...haha
da la jwpn aku ngarot mraban tyme tuh..
pnjg je lbey sbb owg sblah aku jwb pnjg2...
jwb pndek2 da cm alien lak aku wpun aku xtaw pe yg aku jwb..haha
tyme tuh i was wndring dat
"sm je cm aku xstudi evn mmg tol pun aku mmain je bc tuto..."
da bis paper research smlm...
asl blk je trus...*pap* suis lmpu n then tdo...
waa giler bapak terror aku nk jwb ppr sok kiranye ppr jup g la...
nk wt t.o.Y.o.l pun cm da xmmpu jek...
da cm x creative lak aku da skang ni...
aiseyhh hope so soklan jup g sgt2 mudah la...
last words b4 aku end '' cpt la bis test2 bongek ni !!!''


[aku mlgkahkn diri aku dgn knon2 cnfdnnye nk g siap...haha]

No comments:

Post a Comment