Monday, March 9, 2009

dear blog

dear blog..
arini ppgi da de class..
bgku class 2day sgt brt..
law?yup sgt berat..
mmndangkan arini dr segi mntal n dlman aku xstable..
mnambah2 la ssh law...
after class aku ke rawang...
beri sokongan pd si dia..
yeaaa...smoga dia xputus asa lg...
smbil2 tman rakan2 service keta... *alasan je ni* =p

dear blog..
patutnye aku gmbra arini..
tp emosi aku atasi sglanya..
emosi aku kwl jiwa n prbuatan aku..
aku da cuba utk brubah..
aku da guna spnuh daya aku..
nmpk nye lg aku cuba mmotong emosi lg kuat emosi aku brlwn..
aku xpnh pth smgat wpun hakikatnye aku da goyang...
da xmmpu nk brdiri lg..
da xmmpu nk lwn lg..
anggota bdn jd lemah slemah2nye..
tidur aku tganggu dgn gngguan2 mcm2 stiap mlm..
tidur aku juga plg lama pun hnya 4 jam..

dear blog..
arini emosi aku mnyrang selera mknku..
kali trakhir mknan brtemu perutku smlm..
yeahh dnner 7pm...
snce pg ni lum de satu pun yg msk perut...

dear blog..
evn td aku bsama rakan2 aku tsnyum girang..
tp hakikatnye aku tgh bperang ngn emosi...
aaahh gelak tawa td hnya utk kabur kn mata ssape sj..
trutama skali dia..
yahh..aku da tlalu byk bbankan dia dgn pelbagai hal...
aku xsggup tgk wajahnya muram lg evn thgh dia sntsa snyum..
aku bsyukur krna dia msh sygkan aku wpun aku byk sshkn dia..
aku taw..dia tlalu byk ssh ati pk kan hal aku...
aku taw..tnpa rs pnt n ssh dia cuba mngmbalikan aku mnjdi aku..
xkira wlau pe cr skali pun...
aku sgt2 bsyukur krna allah sntsa mmberi kbhgiaan wt aku...
allah sntsa beri kmwahan pd ku n kluarga aku...
apa sj aku mau parents aku penuhi..
allah jg xpnh jemu dgr rintihan aku..
allah xpnh jemu kaburkan doa aku...
wpun aku sndri tlalu byk mngeluh psl idup aku..

dear blog..
act aku da mls da nk emo2 ni tmbh2 dlm blog..
tp ati n jiwa aku tpggil2 utk mluahkn sgla isi ati..
sgla rs sngsi dlm blog ni...
if sspe tbc blog ni..
doakn kbhgiaan aku..
doakn kgmbiraan wt diri aku..
doakn mdhan aku mmpu mnjdi 100% diri aku smla~

No comments:

Post a Comment