Sunday, March 8, 2009

itu toys sy!!


2day aku nk share smthng yg xpnh aku share..
since smlm aku tpk n smpi dis mrning aku xleh lupa..
aku da xtaw cmne nk cmpk bnda ni dr otak aku...
aku pelik npe bnda tuh pun aku leh tpk smpi skrg..
yes!!aku admit yg aku emo!!
aku sgt kedekut!!
toys tuh aku punya...
aku kdkot kongsi toys aku ngn owg len..
let say toys tuh de nyawa on dat time..
n toys tuh pnh nk ikot owg len blk or whut...
waaa aku xleh trima...
so whut klu aku xnk kngsi ngan sspe pun!!..
ade mslh ka??
toys tuh toys yg aku plg syg..
mmg klu bole aku xnk owg len sntuh..
pnjam pun xleh..
tgk pun xleh...
waaa sy sgt kdkot!!
yes!!!mmg sy kdkot 4 dat toys...
tp aku nk wt cmne if toys tuh pnh dpnjam org..
aku lmbt beli...
aku lmbt jumpa...
arggghhh rs nk blsh je owg tuh sbb jmpa dl...
geram geram geram sgt...
nk geram sgt2 pun bnda tuh da happened...
sbb ms dsplay owg len da touch dl..
n dat toys pun pnh jmpa plbgai bkl tuan dia b4 aku...
n dat toys pun 4 sure pnh cuba syg bkl tuan yg tgk dia b4 aku beli...
iskkk aku cm xleh trima knytaan dowh...
nway aku sgt2 patut bsyukur cos xpnh la owg pnjam toys aku smpi bwk blk umah...
tuh pun stau aku la..
sbleh2 nye biar btol la yg toys aku xpnh dpnjam smpi cmtuh...
hope so toys aku tuh pun xpnh owg sntuh..
n hope gak toys aku owg xpnh tgk in depth...
if nk g la cr toys len..
scan scra mata kasar dl b4 beli..
rs ssuai br la touch, belek2..
pa2 try stick to one..
if aku jd tmpt mmber aku xtaw la cne..
i guess smpi skang kot dia xtaw yg toys dia da rmai bwk blk umah..
dsentuh...
bnyi da cm xvirgin an...haha
tp tol la xvirgin sbb owg len da sntuh..
di operate...
pa2 dilanyak smpai batt kong...
dicalar2...
4 sure toys tuh pun da xshining cm br beli da an...
pa2 if pth or whut digam smla...
n the nx day nye diletak blk tmpt asal....
its looks like cm xpnh owg sntuh an...
ahh xnk aku....
if dat situation really happened 2 me..
naaahh aku sgt2 xleh trima dowh...
biar sbrg cndtion yg jd kt toys aku dsbbkan aku..
aku rosakkn or whut xpela sbb aku owner dia...
tp klu sbb owg len...iskkkkk...
tannnnaaaaaaakkkkkk!!!!!

No comments:

Post a Comment